Friday, June 5, 2009

Syurga Cinta

dunow what 2 say la psl cite ni...yg pasti mmg best giler..mlm 1 Jun 2009 bertempat di Alamanda Putrajaya aku xrase rugi langsung kuarkan duit coz nk tgk cite ni...so sweet couple Heliza n Awal n comeynye Hadziq...part yg touching sgt2 bg aku adalah bile Heliza ckp "cinta dan hati saya hanya untuk orang yang benar-benar ikhlas mengenali saya bukan untuk dipersendakan" kt sini aku nk sarankan pd sesape je yg ingin bercinta n tgh bercinta tgk la cite ni...jdkan ia as panduan dlm hubungan suci ni kerana jodoh terbahagi kepada 3...pertama jodoh dr setan kedua jodoh dr jin n last but not least jodoh dr Allh S.W.T...so if korang nk tau pe mksudnye korang cari la sediri...confirm xnyesal klu korang tgk cite ni...majulah industri perfileman malaysia...KOQ...kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, Dia memberi kita petir dan kilat, kita tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi...sob2

No comments:

Post a Comment