Monday, June 8, 2009

...epi besday BATCH 20 UPSM...



aku sebenranye sedih sgt nk tulis bnd ni...tp aku akn tulis gk memandangkan hanya beberapa ari je lg aku akn bersama nga adik beradik batch aku n UPSM...sob sob...sedih xterkira...07.06.2009 genaplah 2 taun BATCH 20 terbentuk...bukan senang nk bina batch ni...byk cabaran die...nga kekuatan seramai 63 orang pada 07.06.2007 tp tgk la skang hanya 25 orang saje yang mampu bertahan sampai skang...betol ape yg senior2 pernh cakap dulu hny yg CEKAL dan TABAH saje mampu meneruskan PERJUANGAN ini...to all my sibling...roy, alan, shah, hanafie, man, shakeer, shawal, zin, ecah, along, olo, jajai, kak dayah, cikjol, haf, fizah, kiera, babam, dada, madah, cidot, syiera, ziela n eka...aku sayang korang...ssh nk cari pengganti korang...thanks n sori 4 every single thing k if aku ada wat salah...kenangan kite selama 3 taun kite kenal aku xkan persiakan...camne kite nk handle prog sesame, nk setlekan prob sesama, enjoy sesama n sedih sesama aku xkan dpat if bukan dlm UPSM bersama korang...luv u all....

KITA @ UPSM

Di sini kita bertemu
Lantas terbina ikatan yang mesra
Kita bersama bersatu setia
Di bawah bumbung sebuah menara

Kita...menangis bersama
Jua...riang dan ketawa
Namun...semua itu
Hanyalah sebuah kenangan

Oh UPSM...kau dalam kenangan
Di sinilah bermulanya cinta
Oh UPSM...impian dan harapan
Sebuah warisan anak bangsa tercinta

Namamu sungguh indah
Kanku abadikan di dalam sanubariku
Apa yang pasti suatu masa nanti
Kita akan berpisah jua

p/s:aku nk kite hayati lagu ni..dis is our batch's song...n xlupe juga lagu HAMPIR KE SITU...thanks guy...

1 comment: